Coaching

Proces szkoleniowy przeznaczony dla zaawansowanych Brand Managerów

Coaching managerski to proces szkoleniowy dedykowany zaawansowanym Product/Brand Managerom rynku farmaceutycznego.

Głównym celem coachingu managerskiego jest zwiększenie wykorzystania potencjału oraz wiedzy Product/Brand Managerów.

Proces rozwijania kompetencji dotyczy przede wszystkim praktycznej wiedzy marketingowej związanej z procesem zarządzania produktem/grupą produktów, ale jest również związany z procesem bezpośredniego lub pośredniego zarządzania zespołem ludzkim (sprzedażowym, rozproszonym, projektowym), umiejętnościami komunikowania się, motywowania współpracowników oraz delegowania zadań.

W ramach przygotowania przebieg procesu oraz jego cele zostają uzgodnione z bezpośrednim przełożonym i dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego Managera.

Akademia Marketingu Farmaceutycznego


Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej lub otrzymać ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb zadzwoń lub skontaktuj się poprzez

formularz kontaktowy