Menedżer marketingu w firmie farmaceutycznej

Studia podyplomowe organizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego dla tych, którzy chcą zdobyć lub wzmocnić swoje kompetencje w dziedzinie marketingu i zarządzania zespołem w firmach farmaceutycznych

Manager marketingu w firmie farmaceutycznej

Studia podyplomowe “Menedżer marketingu w firmie farmaceutycznej” są wprowadzeniem do świata firm farmaceutycznych i medycznych. Ich celem jest przygotowanie absolwentów do pracy w działach komercyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem działu marketingu.

Branża farmaceutyczna to zdecydowanie jeden z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki, zarówno w Polsce jak i na świecie. Cechuje się dużą innowacyjnością w obszarach związanych z oferowanymi produktami i świadczonym serwisem pomagając na co dzień lekarzom i ich pacjentom w walce o zdrowie i lepszą jakość życia.

Program studiów został przygotowany tak, aby słuchacze nie tylko poznali podstawowe pojęcia oraz zasady funkcjonowania branży, ale przede wszystkim byli gotowi poprzez uzyskanie odpowiednich kompetencji do samodzielnej pracy na stanowiskach menedżerskich oraz zaprezentować swoje umiejętności podczas rozmów rekrutacyjnych.

Cel studiów:

  • Przygotowanie do pełnienia funkcji menedżerskich w obszarach marketingu branży farmaceutycznej.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego funkcjonowania w środowisku komercyjnym firm farmaceutycznych.
  • Zrozumienie mechanizmów funkcjonujących w poszczególnych dziedzinach rynku farmaceutycznego, zrozumienie organizacji i jej otoczenia.

Adresaci studiów:

Studia dedykowane są tym wszystkim którzy chcą zdobyć i/lub wzmocnić swoje kompetencje w dziedzinie marketingu i zarządzania w branży firm farmaceutycznych, a szczególnie dla:

  • pracowników firm farmaceutycznych (Działów Marketingu / Sprzedaży / Działów Wsparcia) oraz
  • absolwentów studiów wyższych, którzy swoją przyszłość wiążą z branżą farmaceutyczną

Korzyści dla Słuchaczy:

Słuchacze kierunku „Menedżer Marketingu w Firmie Farmaceutycznej” m.in.:

  • Poznają zasady tworzenia Planu Marketingowego.
  • Odkryją reguły zarządzania cyklem rozwoju produktu.
  • Nauczą się tworzyć efektywne kampanie marketingowe.
  • Poznają nowoczesne narzędzia stosowane w wielokanałowej komunikacji skierowanej do Klientów, w tym rozwiązania Digital Marketingu.
  • Poznają reguły i zasady budowania efektywnego zespołu pracowników.
  • Rozwiną najważniejsze umiejętności biznesowe decydujące o sukcesie managera w firmie farmaceutycznej.
  • Nauczą się zarządzać i współpracować z zespołami różnego typu, m.in. sprzedażowym, rozproszonym, projektowym, „młodym” i „dojrzałym”.
  • Poznają regulacje Prawa Farmaceutycznego.
  • Zdobędą niezbędne kompetencje do pełnienia roli Menedżera Marketingu w firmie farmaceutycznej obejmujące zarządzanie marketingiem oraz zarządzanie zespołem.

Zasady naboru na studia podyplomowe:

  • Zapisy na studia podyplomowe odbywają się bezpośrednio na Akademii Leona Koźmińskiego.
  • Bezpośredni kontakt pod numerem +48 22 519 22 68.
  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
  • I edycja – rekrutacja trwa do 15 lutego 2019 roku.
  • Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2019 roku.

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych, którzy wiążą swoją przyszłość z branżą firm farmaceutycznych do wzięcia udziału w studiach podyplomowych.

Bartosz Malczewski

Akademia Leona Koźmińskiego

Artur Raba Academy

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się bezpośrednio z Akademią Leona Koźmińskiego lub poprzez nasz

formularz kontaktowy