WITAMY NA NASZYM BLOGU

Zamieszczamy tu zarówno informacje na temat szkoleń, jak i ciekawostki ze świata marketingu farmaceutycznego.

Sie
20

Szablon planu marketingowego

Posted 20 sierpnia 2016 by
szablon planu marketingowego

Szablon planu marketingowego

Na stronie Akademii Marketingu Farmaceutycznego znajdziecie gotowy do ściągnięcia szablon planu marketingowego. Został on przygotowany na podstawie wieloletnich doświadczeń uzyskanych w trakcie tworzenia tego typu planów. Wykorzystaj szablon w swoim procesie tworzenia planu marketingowego.

To pierwszy tego typu szablon dostępny w polskim Internecie dedykowany Brand  Managerom przemysłu farmaceutycznego. Przygotowany został na podstawie wieloletnich doświadczeń jego twórcy i powinien zaspokoić większość potrzeb przyszłych jego użytkowników. Szablon zawiera wszystkie elementy planu – analizę, planowanie, implementację oraz kontrolę. Podstawowy nacisk kładziony jest na cześć analityczną. To ona stanowi 60-70% planu marketingowego i jest kluczowym elementem zarówno budowy strategii produktu, jak i procesu tworzenia planu taktycznego.

Dla kogo przeznaczony jest szablon planu marketingowego?

Szablon będzie pomocny przede wszystkim początkującym i średnio zaawansowanym managerom. Szczególnie przyda się jednak tym którzy obyci są  już z terminologią zawartych w nim tematów. Dla wszystkich może stanowić szablon będący swoistym przewodnikiem w procesie tworzenia brand planu. Początkujący Brand Managerowie znajdą w nim prawdopodobnie znacznie więcej pytań niż odpowiedzi. Z tego powodu oferujemy nasze szkolenia, w szczególności szkolenia On The Job, których celem jest pomoc w tworzeniu planów marketingowych. Szkolenia On The Job tym bardziej przydatne, że prowadzone są w oparciu o produkty własne firmy, tym samym szkolenia mają charakter bardzo praktyczny, a jednym z efektów jest gotowy draft planu marketingowego (brand planu).

Zachęcamy również szefów działu marketingu (Group Product Manager, Marketing Manager, Marketing Director), szefów unitów marketingowo-sprzedarzowych (Business Unit Manager, Business Unit Director) do zapoznania się z proponowanym szablonem. Po jego odpowiedniej modyfikacji jesteśmy w stanie dostosować szkolenia On The Job do wymogu każdej firmy i przeprowadzić skutecznie szkolenia marketingowe dla Brand Managerów.

W przypadku pytań zachęcam bardzo do kontaktowania się przez formularz kontaktowy, lub poprzez dane zawarte w stopce na stronie głównej.