Szkolenia On The Job

Program szkoleniowy przeznaczony dla początkujących i średnio zaawansowanych Product/Brand Managerów

Szkolenia On The Job z zakresu marketingu farmaceutycznego mają na celu podnoszenie kwalifikacji marketingowych w trakcie codziennej pracy.

Szkolenia przygotowane przez Akademię Marketingu Farmaceutycznego główny nacisk kładą na część analityczną będącą podstawą w procesie przygotowania planu marketingowego. W trakcie szkolenia Product/Brand Manager pracuje wspólnie z Trenerem/Coachem nad wszystkimi kluczowymi elementami tworzenia planu marketingowego. Dzięki temu nabywa umiejętność kompletnego patrzenia na własny produkt w perspektywie jego dalszego rozwoju.

Przykładowy przebieg szkolenia:

Kluczowe etapy szkolenia On the Job:

  • Zdefiniowanie rynku oraz przygotowanie analizy jego potencjału na podstawie wybranych danych wartościowych i konkurencji.

  • Opisanie przebiegu procesu leczenia wybranych jednostek chorobowych oraz odpowiadających im procedur.
    Zdefiniowanie kluczowych elementów mających wpływ na przebieg procesu.

  • Zdefiniowanie kluczowych grup Klientów.
    Zrozumienie sposobu patrzenia potencjalnych klientów na otaczającą rzeczywistość. Zrozumienie potrzeb. Określenie zachowań. Segmentacja.

  • Zdefiniowanie i zrozumienie konkurencji, metod, narzędzi oraz celów jej działania.

  • Zdefiniowanie i zrozumienie unikalnych wartości produktu pod kątem wybranych grup odbiorców.
    Budowa drabiny korzyści. Określenie sposobu pozycjonowania produktu na zdefiniowanym rynku.

  • Przygotowanie kluczowych zasad realizacji strategii, ustawienie parametrów KPI.

  • Zaplanowanie sposobów mierzenia wyników i sposobów ich dalszego wykorzystania.
    Zasady kontroli realizowanej strategii.

  • Przygotowanie kluczowych elementów strategii marketingowej.

Szczegółowy plan szkolenia On The Job jest ściśle dostosowany do indywidualnych potrzeb Product/Brand Managera.

Szkolenia On the Job to obecnie jedyny na polskim rynku i jednocześnie najefektywniejszy program szkoleniowy w zakresie marketingu farmaceutycznego. Przeznaczony jest zarówno dla początkujących, jak i średnio zaawansowanych Brand Managerów.

Na zakończenie uczestnik (“bohater szkolenia”) otrzymuje certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia z zakresu marketingu farmaceutycznego.

Akademia Marketingu Farmaceutycznego


Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej lub otrzymać ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb zadzwoń lub skontaktuj się poprzez

formularz kontaktowy