Szkolenie otwarte 27-28.05.2019

Szkolenie 27-28.05.2019
W dniach 27-28 maja 2019 odbędzie się szkolenie otwarte organizowane w ramach Akademii Marketingu Farmaceutycznego. Szkolenie dedykowane jest wszystkim początkującym Brand Managerom oraz osobom pracującym w dziale marketingu, którzy pragną głębiej poznać zasady funkcjonowania marketingu farmaceutycznego oraz proces tworzenia planu marketingowego.
Szkolenia organizowane w ramach Akademii Marketingu Farmaceutycznego zwykle dedykowane są firmom farmaceutyczny, medycznym, diagnostycznym i mają charakter zamknięty. Odpowiadając jednak na duże zainteresowanie tego typu szkoleniami ze strony osób, które zgłaszają się do nas poprzez formularz kontaktowy staramy się co pewien czas organizować szkolenia o charakterze otwartym. Jest to zatem niebywała gratka:) Najbliższe szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniach 27-28 maja (dwa dni). Na szkolenie zapraszamy szczególnie początkujących Product/Brand Managerów oraz osoby ściśle współpracujące z nimi w ramach tworzenia i realizacji strategii produktowych.
Celem szkolenia jest poznanie podstawowych pojęć i zasad funkcjonowania marketingu w środowisku firm farmaceutycznych. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają wszystkie etapy procesu marketingowego – analiza, planowanie, implementacja, kontrola. Dzięki temu zrozumieją proces tworzenia strategii i jego kluczowe elementy. Warsztatowa forma prowadzonych zajęć pozwala na łatwe zdobywanie wiedzy, rozwój kompetencji marketingowych, a także uwspólnianie profesjonalnego języka marketingowego.
Więcej szczegółów dotyczących szkolenia znajdziecie na stronie pharmamarketing.edu.pl/szkolenie-otwarte.
Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń to 20.05.2019. O udziale w szkoleniu decyduje kolejność dokonania wpłat przez uczestników.