Akademia Marketingu – szkolenia marketingowe

Program szkoleniowy przeznaczony dla początkujących Brand Managerów

Akademia Marketingu to szkolenia marketingowe prowadzone w formie interaktywnych warsztatów, których celem jest wspólny rozwój kompetencji marketingowych. Szkolenie przeznaczone jest dla początkujących Brand Managerów, którzy rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem farmaceutycznym. Akademia Marketingu obejmuje wszystkie tematy związane z tworzeniem planu marketingowego, ale w przeciwieństwie do szkolenia On The Job, przebieg szkolenia oparty jest na przykładzie jednego z produktów rynku farmaceutycznego Rx.

Akademia Marketingu prowadzona jest dla grupy kilku (w przypadku jednej firmy) lub kilkunastu (w przypadku wielu firm) Brand Managerów.

Akademia obejmuje 3 stopniowy program szkoleniowy w obszarach:

  • Podstawy marketingu farmaceutycznego

    • Podstawowe terminy i koncepcje marketingu farmaceutycznego
    • Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym
    • 4C
    • Marketing i Sprzedaż – zasady idealnej kooperacji
    Total Comment: 0


  • Analiza Rynkowa

    • Analiza produktowa
    • Analiza konkurencji
    • Potrzeby rynkowe
    • SWOT
    Total Comment: 0


  • Rynek i Klienci

    • Portret klientów
    • Konkurencja i oferta produktowa
    • Identyfikacja „Key Players”
    • Identyfikacja rynku
    • Bariery i drivery rynkowe
    Total Comment: 0


  • Idealny Brand Plan

    • Struktura idealnego planu marketingowego
    • Identyfikacja celów strategicznych
    • Warsztat – wypracowanie planu dla konkretnego brandu
    • Programy marketingowe
    Total Comment: 0


Load More

W ramach szkolenia odbywają się 3 jednodniowe spotkania rozłożone w czasie, tak aby uczestnicy mieli możliwość w praktyce wypróbowania nowo zdobytych kompetencji, a następnie podzielenia się nimi podczas kolejnego spotkania.

W przypadku szkolenia organizowanego dla Brand Managerów jednej firmy istnieje możliwość poszerzenia programu szkolenia o follow up, w ramach którego Brand Managerowie przygotowują zarys planu marketingowego na podstawie uzgodnionego podczas szkolenia wzoru. Ten element szkolenia pozwala na wstępną weryfikację zdobytej wiedzy oraz mobilizuje uczestników Akademii do bardziej czynnego udziału w szkoleniu.

Każdy uczestnik Akademii otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia oraz indywidualną zniżkę na dalsze szkolenia w zakresie marketingu.


Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej lub otrzymać ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb zadzwoń lub skontaktuj się poprzez

formularz kontaktowy