EN

Blog

Spostrzeżenia, przemyślenia, trendy branżowe, wskazówki marketingowe.
Dlaczego penetracja rynku wygrywa z lojalnością marki w walce o sukces
17/08/2024
Artykuły, Wiedza
Dlaczego penetracja rynku wygrywa z lojalnością marki w walce o sukces

Lojalność marki ustępuje miejsca penetracji rynku jako kluczowemu czynnikowi wzrostu, redefiniując strategie marketingowe leków Rx na nowo. Penetracja rynku staje się nowym priorytetem, głównym motor wzrostu marki.

Praktyczne wykorzystanie AI w codziennej pracy Product Managera leków Rx
09/07/2024
Artykuły
Praktyczne wykorzystanie AI w codziennej pracy Product Managera leków Rx

W erze postępu technologicznego sztuczna inteligencja (AI) staje się nieodzownym narzędziem wspierającym codzienną pracę Product Managerów branży farmaceutycznej.

Plan marketingowy tak, ale jaki?
16/06/2020
Artykuły, Wiedza
Plan marketingowy tak, ale jaki?

Plan marketingowy to podstawowy dokument tworzony przez Brand Managera. To zespół faktów opisujących obecną rzeczywistość i definiujących strategię działania na najbliższe lata.

Czy firmom farmaceutycznym potrzebni są Brand Managerowie?
16/05/2020
Artykuły
Czy firmom farmaceutycznym potrzebni są Brand Managerowie?

Brand Manager jest autorem strategii i osobą, która odpowiada za jej wdrażanie. To również osoba przed którą odpowiadają inne osoby w organizacji.

Content Marketing
20/03/2020
Wiedza
Content Marketing

„Content is King” (treść jest królem) jest pojęciem bardzo dobrze znanym branży farmaceutycznej, która jako pierwsza spełniła znaczącą rolę w budowaniu fundamentów procesu tworzenia koncepcji współczesnego marketingu treści.

Szkolenia zdalne z marketingu farmaceutycznego
19/03/2020
Szkolenia
Szkolenia zdalne z marketingu farmaceutycznego

Uruchomiliśmy możliwość organizacji szkoleń z zakresu marketingu farmaceutycznego w formie szkoleń zdalnych, w 100% kompatybilnych ze stacjonarnymi.

Praktyczne warsztaty poświęcone budowaniu strategii długoterminowej
30/01/2020
Informacje, Szkolenia
Praktyczne warsztaty poświęcone budowaniu strategii długoterminowej

Umiejętność określenia wizji dla marki oraz tworzenie i wdrażanie skutecznych strategii marketingowych to podstawowe kompetencje Brand Managera.

Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu
15/01/2020
Artykuły
Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu

Marketing w sprzedaży oraz sprzedaż marketingu to dwa podejścia, które mogą współistnieć i wzajemnie się uzupełniać w branży farmaceutycznej.

Trademark Registered
10/01/2020
Informacje
Trademark Registered

Znak handlowy “Akademia Marketingu Farmaceutycznego” został zastrzeżony przez Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej i jest już chroniony prawem ochronnym.

1 2