Lojalność marki ustępuje miejsca penetracji rynku jako kluczowemu czynnikowi wzrostu, redefiniując strategie marketingowe leków Rx na nowo. Penetracja rynku staje się nowym priorytetem, głównym motor wzrostu marki.
W erze postępu technologicznego sztuczna inteligencja (AI) staje się nieodzownym narzędziem wspierającym codzienną pracę Product Managerów branży farmaceutycznej.
Plan marketingowy to podstawowy dokument tworzony przez Brand Managera. To zespół faktów opisujących obecną rzeczywistość i definiujących strategię działania na najbliższe lata.
Brand Manager jest autorem strategii i osobą, która odpowiada za jej wdrażanie. To również osoba przed którą odpowiadają inne osoby w organizacji.
„Content is King” (treść jest królem) jest pojęciem bardzo dobrze znanym branży farmaceutycznej, która jako pierwsza spełniła znaczącą rolę w budowaniu fundamentów procesu tworzenia koncepcji współczesnego marketingu treści.
Uruchomiliśmy możliwość organizacji szkoleń z zakresu marketingu farmaceutycznego w formie szkoleń zdalnych, w 100% kompatybilnych ze stacjonarnymi.
Umiejętność określenia wizji dla marki oraz tworzenie i wdrażanie skutecznych strategii marketingowych to podstawowe kompetencje Brand Managera.
Marketing w sprzedaży oraz sprzedaż marketingu to dwa podejścia, które mogą współistnieć i wzajemnie się uzupełniać w branży farmaceutycznej.
Znak handlowy “Akademia Marketingu Farmaceutycznego” został zastrzeżony przez Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej i jest już chroniony prawem ochronnym.