WITAMY NA NASZYM BLOGU

Zamieszczamy tu zarówno informacje na temat szkoleń, jak i ciekawostki ze świata marketingu farmaceutycznego.

Kwi
24

Szkolenie otwarte 27-28.05.2019

Szkolenie otwarte AMF 27-28.05.2019

Szkolenie otwarte AMF 27-28.05.2019

W dniach 27-28 maja 2019 odbędzie się szkolenie otwarte organizowane w ramach Akademii Marketingu Farmaceutycznego. Szkolenie dedykowane jest wszystkim początkującym Brand Managerom oraz osobom pracującym w dziale marketingu, którzy pragną głębiej poznać zasady funkcjonowania marketingu farmaceutycznego oraz proces tworzenia planu marketingowego.

Czytaj dalej


Sty
30

Strategia długoterminowa – praktyczne warsztaty poświecone budowaniu strategii

Budowanie strategii długoterminowych

Uruchomiliśmy nowy program szkoleniowy poświęcony procesowi budowania strategii długoterminowych (“long-range strategic planning”) w ramach procesu planowania marketingowego. Strategia długoterminowa to kluczowy proces planowania dedykowany zaawansowanym Brand Managerom firm farmaceutycznych i medycznych, którzy są odpowiedzialni za całościowe zarządzanie marką.

Czytaj dalej


Wrz
25

Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu

Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu

Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu

AMF wspólnie z Artur Raba Academy przedstawiają nową propozycję szkoleniową: “Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu” – szkolenie z zakresu marketingu farmaceutycznego połączonego z elementami sprzedaży, którego celem jest usprawnienia współpracy pomiędzy działami marketingu i sprzedaży, wzajemne zrozumienie potrzeb i obowiązków biznesowych obydwu działów.
Czytaj dalej


Maj
17

Najlepsze firmy farmaceutyczne w roku 2017

firmy farmaceutyczne Big Pharma

Big pharma – firmy farmaceutyczne 2017

Każdy Brand Manager (lub prawie każdy) chciałby choć raz być częścią dużej, znanej i do tego podziwianej firmy farmaceutycznej. Każdy z nas ma poczucie misji, większej lub mniejszej, poczucie przynależności do wielkiego świata. Dzięki niej chcemy identyfikować się z ważnymi firmami, które są rozpoznawalne i podziwiane. Niesie to za sobą również wiele niebezpieczeństw, ale nie o tym ta historia…
Czytaj dalej


Kwi
23

Cele planu marketingowego

Cele planu marketingowego

Cele planu marketingowego

Podstawowe cele planu marketingowego to zrozumienie otaczającej nas rzeczywistości (analiza), zaplanowanie sposobów ingerencji w tą rzeczywistość (planowanie), opisanie metod jej realizacji (implementacja) oraz określenie sposób mierzenia jej efektów (kontrola), które stanowią pierwszy etap kolejnego procesu analizy.
Czytaj dalej