EN

Assessment Center

Ocena potencjału kandydata na stanowisko Brand Managera
  • Home
  • Assessment Center

Proces oceny kandydata

Ocena potencjału kandydata na stanowisko Product/Brand Managera to proces pozwalający uzyskać wiedzę na temat kompetencji, potencjału i znajomości zagadnień dotyczących marketingu farmaceutycznego osoby aplikującej na to stanowisko.

Proces oceny może dotyczyć zarówno osoby pracującej już na stanowisku Product/Brand Managera, jak i aplikującej dopiero na takie stanowisko.

Proces oceny kandydata
Wykonane w Midjourney

Kilkuetapowe spotkanie

Proces prowadzony jest w formie jednodniowego, kilkuetapowego spotkania. Składa się na nie rozmowa z kandydatem oraz jego samodzielna praca kończąca się prezentacją oraz dyskusją z Asesorem.
Szczegółowy przebieg spotkania dostosowany jest do rodzaju pełnionej obecnie funkcji oraz aplikowanego stanowiska.

Cały proces kończy się przygotowaniem raportu.

Raport zawiera informacje na temat mocnych stron kandydata, obszarów do rozwoju oraz rekomendacji dotyczących dalszego rozwoju w zakresie marketingu farmaceutycznego.

Ocena potencjału kandydata na stanowisko Product/Brand manager obejmuje następujące etapy

1
etap

Rozmowa z kandydatem

2
etap

Praca indywidualna kandydata

3
etap

Prezentacja przygotowanej pracy kandydata

4
etap

Dyskusja z kandydatem po prezentacji

5
etap

Przygotowanie jedno-stronicowego raportu podsumowującego przebieg procesu oceny kandydata

Napisz do nas

Przekonaj się, co możemy dla Ciebie zrobić