Ocena potencjału kandydata na stanowisko Product/Brand Managera to proces pozwalający uzyskać wiedzę na temat kompetencji, potencjału i znajomości zagadnień dotyczących marketingu farmaceutycznego osoby aplikującej na to stanowisko.
Proces oceny może dotyczyć zarówno osoby pracującej już na stanowisku Product/Brand Managera, jak i aplikującej dopiero na takie stanowisko.
Proces prowadzony jest w formie jednodniowego, kilkuetapowego spotkania. Składa się na nie rozmowa z kandydatem oraz jego samodzielna praca kończąca się prezentacją oraz dyskusją z Asesorem.
Szczegółowy przebieg spotkania dostosowany jest do rodzaju pełnionej obecnie funkcji oraz aplikowanego stanowiska.
Cały proces kończy się przygotowaniem raportu.
Raport zawiera informacje na temat mocnych stron kandydata, obszarów do rozwoju oraz rekomendacji dotyczących dalszego rozwoju w zakresie marketingu farmaceutycznego.
Przekonaj się, co możemy dla Ciebie zrobić