Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu

Marketing w sprzedaży
AMF wspólnie z Artur Raba Academy przedstawiają nową propozycję szkoleniową: “Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu” – szkolenie z zakresu marketingu farmaceutycznego połączonego z elementami sprzedaży, którego celem jest usprawnienia współpracy pomiędzy działami marketingu i sprzedaży, wzajemne zrozumienie potrzeb i obowiązków biznesowych obydwu działów.
W czerwcu b.r. mieliśmy okazję zainicjować nowy program szkoleniowy pod nazwą “Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu”. Celem programu jest wprowadzenie osób zajmujących się sprzedażą w świat marketingu i uzyskanie większej synergii wynikającej ze wzajemnej współpracy obydwu działów.
Szkolenie stanowi formę warsztatów, w której czynną rolę odgrywają pracownicy działów sprzedaży i marketingu. W trakcie szkolenia przekazana zostaje praktyczna wiedza, która wymagana jest w ich codziennej pracy.
Cel szkolenia:
- Rozwój szerszej perspektywy biznesowej.
- Zrozumienie przez uczestników roli i znaczenia marketingu w nowoczesnej organizacji.
- Uświadomienie uczestnikom zadań współczesnego marketingu.
- Zrozumienie mechanizmów i procesów marketingowych.
- Wzrost synergii pomiędzy zespołami marketingowym i sprzedażowym.
Szkolenie dedykowane jest zespołowi przedstawicieli (Przedstawiciele Medyczni / Handlowi, Key account Managerowie) i marketingu (Product / Brand Managerowie). Ponadto w szkoleniu mogą uczestniczyć przedstawiciele innych działów ściśle wspierających działania sprzedażowe.
Więcej informacji dotyczących szkolenia można znaleźć na stronie ofertowej „marketing w sprzedaży”.
“Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu” został przygotowany i jest prowadzony wspólnie z Artur Raba Academy (www.arturraba.com).