WITAMY NA NASZYM BLOGU

Zamieszczamy tu zarówno informacje na temat szkoleń, jak i ciekawostki ze świata marketingu farmaceutycznego.

Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu

AMF marketing w sprzedaży

Marketing w sprzedaży

AMF wspólnie z Artur Raba Academy przedstawiają nową propozycję szkoleniową: “Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu” – szkolenie z zakresu marketingu farmaceutycznego połączonego z elementami sprzedaży, którego celem jest usprawnienia współpracy pomiędzy działami marketingu i sprzedaży, wzajemne zrozumienie potrzeb i obowiązków biznesowych obydwu działów.

W czerwcu b.r. mieliśmy okazję zainicjować nowy program szkoleniowy pod nazwą “Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu”. Celem programu jest wprowadzenie osób zajmujących się sprzedażą w świat marketingu i uzyskanie większej synergii wynikającej ze wzajemnej współpracy obydwu działów.

Szkolenie stanowi formę warsztatów, w której czynną rolę odgrywają pracownicy działów sprzedaży i marketingu. W trakcie szkolenia przekazana zostaje praktyczna wiedza, która wymagana jest w ich codziennej pracy.

Cel szkolenia:

  • Rozwój szerszej perspektywy biznesowej.
  • Zrozumienie przez uczestników roli i znaczenia marketingu w nowoczesnej organizacji.
  • Uświadomienie uczestnikom zadań współczesnego marketingu.
  • Zrozumienie mechanizmów i procesów marketingowych.
  • Wzrost synergii pomiędzy zespołami marketingowym i sprzedażowym.

Szkolenie dedykowane jest zespołowi przedstawicieli (Przedstawiciele Medyczni / Handlowi, Key account Managerowie) i marketingu (Product / Brand Managerowie). Ponadto w szkoleniu mogą uczestniczyć przedstawiciele innych działów ściśle wspierających działania sprzedażowe.

Więcej informacji dotyczących szkolenia można znaleźć na stronie ofertowej „marketing w sprzedaży”.

“Marketing w sprzedaży czy sprzedaż marketingu” został przygotowany i jest prowadzony wspólnie z Artur Raba Academy (www.arturraba.com).